Mavisu34 Ben sezeryan yaptım, inanılmaz kolay bir yöntem. Ama normali sonuna kadar beklemediğim için pişmanım. Son anda bile sezeryana karar verilebiliyor. Sonuna kadar gitmenizi tavsiye ederim. Bu tedirginlik illa ki yaşanıyor :) Neden vücudunuzda bir kesikle yaşayasınız ki, mecbur kalınırsa amenna..