Mavisu34 önerim şu: eğer normal doğuma hazır hissetmiyorsan direk sezaryeni seç. Çünkü onca acı çektikten sonra beni sezaryene alın diye yalvaran be sezaryene dönen çok kadın var, çektikleri acı boşa gidiyor. Ben iki çocuğumda da iri oldukları için sezaryen oldum, çok çok çok memnun kaldım. İkisinde de kolay ayaklandım, sızı dışında bir ağrım acım olmadı. Parolle ayaktaydım yani