Günde bir öğün yiyorum 62-63 e düştüm şu an
Gebelikten önce inceciktim 54-55 idim bu kadar zayıfken nasıl 80 lerde doğuma gittim enteresan
2-3 ay daha böyle tek öğün gidersem bu iş olacak gibi bir de evde yürüyüş yapmaya çalışıyorum boyum 1.70 yine zayıf görünüyorum ama hedefim 55 olamasa bile şu an 57-58