Cemreela21 Dilruba_1 benimde boyum 1.73 doğum önce 58 kiloydum fakat doğuma 88 kilo ile girdim şuanda diyet sayesinde 72 kiloyum benimde hedefim 55
Barlas_mom Cemreela21 3 kilo verdim hemde sporsuz hiç bir şey yapmadım. Bugünden itibaren de bol yeşillik yağsız şeyler yicem bol su 1 hafta sonra tekrar bu sıvı detoksunu yapıcam bakalım nasıl geçecek ☺️
Eternity Barlas_mom Gözle görünüyor mu peki? Kastan, sudan ve yağdan kayıplarda farklılık oluyor çünkü. Skinny fat dediğimiz olay oluyor, tartıda görünüyor ancak kas kütlesinden çok yağ kütlesi çoğunlukta olduğu için yine kötü :)))
Minkpndam Cemreela21 ahh ben emziriyorum ya 😢 peki bir şey dicem meyve suyu demişsiniz ya hazır değil dimi
Cemreela21 Barlas_mom Benim bir haftam yarın doluyor bende yarın başlıyorum tekrar sıvıya bende spor yapamadım bu ara ama güzel ilerliyoruz ☺️
Barlas_mom Cemreela21 Size de inşallah hedefe ulaşırız ben maksimum 2 ayda ulaşmak istiyorum bakalım 🙏🏼
Cemreela21 Minkpndam normal kutu meyve suyu da oluyor ama daha çok su için ☺️ Ne diyeceğimi bilemedim şuan 😁
Barlas_mom Eternity Ben Şuan ödem atıyorum bugünden itibaren öğünlerime başladım 3 kilo tabi ki vücudumda belli olmaz ama göbek bölgemde belli oluyor