Songena19 merhabalar bende en son Ekim ayında adet olmuştum 7 aylik bebeğim ve bidahada olmadım hem erken gebeliktesti hemde normal test yaptım olsaydı çıkardı sanırım bu kadar gecikmeye hiç bir belirti de yok zaten bende adet söktürücü kullanabilirmiyim acaba 7 aylik ya verirmiş ki doktor