Annezey @bebek-kaya Hiç üzme kendini canım Allahin izniyle iyi sonuçlar alacaksın. Özellikle kadın hastalıkları konusu tamamen stres ile alakali onun için moralini yüksek tut. İyi olacağına inan Rabbim de yarım edecektir.
Blackcloud Oznurkk Canım bir şey sorabilir miyim? Adet söktürücüden sonra adetlerin düzenli olmaya başladı mı? Bende doğum yapalı 8 ay olacak hala olmadım. Eğer adet söktürücü içersem düzenimi bozar diye korkuyorum. Birde emzirirken mi içtin ilacı?
VenusAA Oznurkk 6 ay oldu dogum yapali hala regli olmadim. Sütü cok olanlarda normal diye biliyorum. 🤔 9 ay, 1 yil regli olmayanlar var.
Songena19 bebek-kaya çok geçmiş olsun umarım hayırlı haberleriniz gelir Rabbim şifa versin kadın olmak her açıdan zor ya😩
Songena19 Aylizzmm maalesef evet içeriğinde progesteron hormonu var çünkü bende o yüzden tekrar kullanmak istemedim bakalım ne zaman olacağım tekrardan iki aydır olamadım yine
Heidi_t bebek-kaya bende ilaç aldım adet söktürücü içtim ilaç bittikten hemn 1 gün sonrası oldum şimdide daha olmadım doktorda kızdı sen neden adet olmak için çabalıyorsjn ediyorsun dedi bana şimdide hala adet olmuyorum
Oznurkk gzmemr ilaç bitince de olabilirsin eğer ilaç bitince birkaç gün içinde olmasan tekrar gel dedi bana
gzmemr Oznurkk benim ilacın üzerinden 1 ay gecti yine olmadım daha bıraktım umursamıyorum memeyi bıraktırınca gelir heralde 🙄
bebek-kaya Elfvli emzirdiğim dönemde doktorum arada aksamalar olabileceğini söylemişti ama sizinki baya uzun olmuş bence bi gidin doktora kontrolde fayda var