Habume bende öyleyim valla 8 aylık bebeğim daha kimseye bırakıpta bir yere gitmedim.. kvalidem alt dairemde olduğu halde.. güvenemiyorum eski toprağa cocugun ağzına birşey verin alerji olur durduk yere verdim de demez uğraşır dururum( geçen gozumun onunde yaşanılan durumu anlatiyorum.. büyüdüğü için bebegim herşeyden veriyorum kvalidem bizdeydi eşim de şekerpare getirdi anne ye diye.. oğlum bakiyo canı ister diye kirintisindan ver de tadına baksın dedi anne saçmalama aşırı şekerli şeyler olmaz dedim gel de güvenip bırak ) 4 tane çocuk buyutmemis gibi kafasını bastırarak seviyo oyun oynarken cam bardak ,mutfak sarı bez , çay kaşığı veriyorlar gel de güvenip bırak..