Ayyy yalnız olmamak ne güzel. Benim kızımda 4 aylık olacak kim kucağına alsa gözüm üzerinde ya düzgün tutamazsa ya yanlış bir şey yaparsa. Kimseye güvenemiyorum annem dışında ama o da bu aralar çocuğa sürekli bir şeyler tattirma peşinde şimdi iznim bitince ne yapacağım nasıl işe döneceğim nasıl bırakacağım diye düşünüyorum. Ama bende daha çok bıraktığım için beni sevmezse , beni unutursa benden daha çok birisini severse korkusu var. Dilerim en kısa sürede bu psikolojiden çıkarız 😪