Lonelymom canım şöyle anlatayım bebeğin günlük 20 gr almalı bi ayda toplam 800-1000 kğ almış olmalı önce bebeğini güzel emzir sonra bi mama yap 30 ml bak bakalım içiyor mu içiyorsa demek ki sütün yetmiyor bebiş doymuyor, bebek almıyorsa tamam bebek doymuş demektir. Mamayı enjektörle ver biberonla verme meme reddi yaşarsın. Doktorum öyle anlattı bana, ve ben kendimde sağlıklıçıyım