Merhabalar benim bebeğim 2820 gr doğdu 200 gr verdi hemen sonra ilk aylar kilo alımı iyiydi 5. Aydan sonra epey azaldı şu an 7 aylık 7 kğ mama başladık ama mamayı kabul etmiyor ek gıda için de iştahlı değil. Ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum bakamadığını düşünüyorum artık. Erken zamanda mama verseydim diye düşünüyorum büyüdükçe kabuk etmiyor . Eğer sizde yetersiz görüyorsanız mama verin sonuçta hiç sütü olmayan anneler var onlar ne yapsın . Ben pişmanım erken vermediğim için ..