Lonelymom bence sen doktorunu değiştir , yazık 3 ayda 1 kilo çok az . Evet sütünüz vardır ama besleyici olmadıktan sonra kilo aldırmaz. Zaten ilk 5-6 ayda kilo alır bebekler sonrasında kilo alımı yavaşlıyor. Başka bir doktora görünün mamayla destekleyip hem anne sütü hem mama olucak şekilde ilerleticektir mutlaka. Aç olan bebek durur mu demeyin sakin olur durur belki bilemem ama gelişim geriliği gibi durum yaşarsınız allah korusun , birde başka doktorun görüşünü bi alın derim, yok mama vermek istemiyorum falan demişsiniz ne yapabilirsin başka , nasıl bi yöntem duymayı bekliyosun unu sulandırıp içir ozaman eskiden mama yokken onu yapıyolardı , sende bu kafayla onu yaparsın anca
Ayrıca mamaya bu tavır nedir bilmiyorum şahsen bende bebeğimi 10 gün emzirebildim sonrasında sorunlardan dolayı kesildi sütüm , hep mamayla devam ettik çok şükür gelişimi ve kilosu gayet yerinde
Çok şükür ki anne sütü olmadığında bebeğimi besleyebileceğim bi yol var , şu mamaya da zehir gözüyle bakmayın bukadar cehalet içinde yaşamayın yıl oldu 2022