Lonelymom benim mizin 10 aylik 6.750 kg. Anne sütü, özel raporlu mama , ek gida. Hic birinde sorun yok. Masallah yemesi yerinde ama kilo almıyor. 30-40 a yakın sebepten tahlil yapıldı. Colyak , tiroit, karaciğer enzimleri hersey temiz. Doktorumuz bebeğinizi bu şekilde kabul edeceksiniz sağlıklı yapacak birsey yok dedi. Bazen olmadı mı olmuyor işte.