Ozlmmgmail
Şuan geceleri 2 bazen 3 defa kalkıyor. İlk günlerde daha sık kalktığı zamanlarda eğer tok olduğundan eminsem meme vermedim bu şekilde alıştı. Eğer emmek için uyanmadıysa yanına hemen gitmedim ağlasada 5 dakika falan bekliyorum genelde kendi kendine sakinleşip tekrar uykuya dönüyo.
Bende sürekli benim kızım yapamaz, kendi kendine nasıl uyur yok beceremem yapamam diyodum ama sabırlı ve istikrarlı olursanız gerçekten oluyomuş.
İlk günler haliyle zorlayıcı geçiyor ama istikrarlı olursanız bebeğinizde kolayca alışacaktır. İlk haftadan sonra çok iyi gidiyor derken 8-9-10. günlerde duraksama oldu sanki daha kötüye gidiyo dedim ama buda olabiliyomuş aklınızda bulunsun ben o süreçte dayanamayıp 3-4 defa memede uyuttum hatta ama sabırlı olursanız bir şekilde öğreniyolar. 2 hafta oldu bugün gece uykusuna geçmesi 10 dakika sürdü mesela. Anne içinde bebek içinde sonucuna değecek bir süreç bence. Biraz ağlıyorlar bu süreçte buna dayanmak bazen zor oluyor ama buda onların verebildikleri tek tepki yöntemi🤷🏻♀️