Yesilim23 diş sorunu vs olmadığı sürece 9 maksimum 10 gibi yatar, 8 aylık bebeğim. Bizimki de benimle uyuyor onu aşamiyoruz. Emerek uyumak istiyor 🥲 o yanımda emerken uyuyakaldiginda ben de yorulmuş uyumuş oluyorum ve daha da alıştı bu şekilde. Ben de alıştım bunun uyku kısmı rahatlığına ama uyandığimda belim yanım ağrıyor 🥲 daha fazla alışması dan korkuyorum ama yok neler denemedim, gece emzirmeyi 1 e dusureyim dedim uyandığı zamanlar salladım sadece, uyuyamadiginda emzirdim ama yok yani benim de uykum pert oluyo dayanamıyorum o zaman pes ettim en son 😂