Yesilim23 Oğlum 3 gün sonra 7.aya girecek. Doğduğundan bu yana uykuları burada okuduklarıma göre baya güzel maşallah. sadece sizin ayınızdayken 2 hafta kadar çok sık uyanma,yatırdığın an uyanma durumunu yaşadık. Geçici oldu o da. Uzun zamandır akşam 19.30-20.00 en geç yatış. Sabah 06.00-06.30 kalkış. Bu arada gece 1-2 sefer emmek için uyanıyor ama öyle mızmızlanmasın pek olmaz. Sabah 8 gibi 45 dk 1 saatlik uyku yapıyor. Sonra 11-12 arası 2. Uyku. Öğleden sonra 3 gibi uyuyup 5 gibi uyanıyor genelde. Kendi kendine böyle bir rutin oldu. Tabi yarım saat eksik fazla oluyordur. Uyku probleminiz uzun sürerse destek alabilirsiniz. 5.ayda o 2-3 haftalık zamanda çok bunalıp uyku eğitimi araştırmıştım ama allahtan geçici oldu bizde.