Yesilim23 ayy en büyük derdim, ne olduysa 4.ay atağından sonra oldu en uzun gece uykusu 2 saatti şimdi saat başı uyanıyo. 7 aylık olacak nerdeyse bir aydan fazladır böyle. Gaz, karın ağrısı, burun tıkanıklığı hepsini düşünüp önlemimi aldım ona rağmen düzelmedi. Neler kullandım, humana iyi geceler çayı, bay bay damla, sakinleştirip rahat uyku uyumasını sağlayan losyon, iyi geceler maması. Yok bana mısın demiyo Uyku eğitimi vercem artık, kitap aldım. emzikle uyuyo çünkü o ağzından düştü mü uyanıyo, sizinki de destekli uyuyorsa ondan uyanıyo olabilir