DenizAlpinAnnesi T ve b hücreli lenfositler enfeksiyon durumunda yükselir.Size lösemi olup olmadığını ancak periferik yayma bakarak söyleyebilirler.Eğer yaymada kötü hücreler görünürse o zaman lösemi diyebilirsiniz.Lösemide sadece lenfositler yükselmiyor lökosit değerler olması gerekenin 100 katı falan fazla çıkar.Hemen lösemi aklınıza gelmesin.Hemogram değerleri en ufak bir enfeksiyonda alt üst olabiliyor.Önemli olan crp negatifken yani 0-5 arasındayken değerler kötüyse o zaman kötü düşünmek gerekir.Lenf bezleri ise kulak enfeksiyonunda bile şişebilir.Crp 200 ken illa boğaz enfeksşyonu Olmasına gerek yok.İdrar yolu enfeksiyonu Bile crp yiyükseltir.