Papt_ya DenizAlpinAnnesi cok gecmis olsun bizdede ates vardi antibiyotik kullaniyor 1 haftadir atesi 37.1 lere tirmaniyor sonra yine düsüyor. Ilac almasina ragmen ilginc Allah sifa versin hepsine
DenizAlpinAnnesi Papt_ya 37.1 ates degilki normal vücut isisi 37.5 itibaren normalden biraz daha yüksek 38.5 den itibaren ates sayiliyor