DenizAlpinAnnesi geniz ameliyatını ne zaman olmuştu . Belki değerlerinin yüksek yada düşük çıkması o yüzdende edebilir. Bende hemşireyimde o yüzden merak ettim. Çünkü bende en küçük operasyon geçirdiğimde direk benimde değerler oyle oluyor. Birde mesela çocuğunuz hasta değildi diyorsunuz ya kan verdiğinde belki ameliyatın etkisi daha vücüdunda kalmıştır. Ayrıca bende mesela kontrol için diyelim kan verdim bi bakıyorum crp 6 ,7 çıkıyor wbc 10 larda çıkıyor. İki hafta önce griptim ama iki hafta sonra bile kan değerlerim yüksek çıkıyor halbuki atlatmiştim ama kanda değeri iki hafta sonra bile yüksek çıkıyor bende zamanla düşüyor