HCK umrumda değil, kimin ne düşündüğü umrumda asla değil, sizinde olmasın diye yazdım, önceki sene 84,85 bandımda kapatmış kontenjanlar bu sene 70 e düşüyorsa bu bize saldırma hakkı vermiyor, bende bebeğim emzikli ders çalıştım, sabahlara kadar uyumadım emek verdim, bu emeğimin karışıklığı çok şükür aldım ama alamayan da bi zahmet çemkirmesin, İzmir e yolun düşerse beklerim 🤍