BarlasMomm EdaM2358 hayirlisi olsun 😊 cok sevindim sizin adiniza. Bende bandirmaliyim o yuzden sordum
EdaM2358 BarlasMomm aaa benimde dayım gil orda yaşıyorlar uzun zamandır, Bandırmaya bi kaç kere tatile gitmiştim seviyorum orayı ☺️ peki sizce yaşam olarak nasıl bir yer
BarlasMomm EdaM2358 bence yasam olarakta cok guzel bir yer bizde dua ediyoruz tayin orasi olsun diye ileride suan baska bir sehirdeyiz