Hayırlı olsun çok sevindim 🤗
Atanamayan arkadaşlara da hayırlı olsun da 84 le atanamadım, bilmem kaçla atanamadım diyerek ne amaçlıyorsunuz ? Herkes kalbinin ekmeğini yer, atanamamanız sevincini paylaşan arkadaşın değil, bu sistemsiz düzenin eseri hakkınızı burada arayamazsınız!