Koalaannesii_0610 Gltn bende hep öyle dua ediyorum olmayanlara versin ama takdir rabbimin bnde hiç hazır değilim oğlum çok huysuz büyüdü çok gözüm korkuyor açıkçası 🥺
Gltn Koalaannesii_0610 benim kızımda öyle huysuz uykusuz hamilelikte zor geçiyor ondan oğlunuz ne kadarlık
Koalaannesii_0610 1bahar yaa inşallah olurum birazda evhamliyim malesf kendimi düşünmekten alikoyamadim
Koalaannesii_0610 Gltn 14 aylık canım inan bizimkide aynı hele bir haftdr 2 den aşağı uyumuyor eşimde hiç yardımcı değildi ta başından beri bu yüzden çok zorlanıyorum lohusalık depresyonuna girdim beş ay kendime gelemedim yine aynı şeyleri yaşarım diye korkuyorum
Gltn Koalaannesii_0610 aynı şeyleri yaşamışız valla Allah kolaylık versin hepimize inşallah bende olurum da rahat nefes alırım
Nuray23 Koalaannesii_0610 olsaydı çıkardı bence benim de bu ay bı kac gün gecikti ama dün oldum stres yapmayın sizde olursunuz muhtemelen. Ben hamileligimi adete 5 gün kala gece yarısı yaptigim testle öğrenmiştim.
Koalaannesii_0610 Nuray23 yaa çok sağol canım yani gecikmeye rağmen çıkması lazım diyorum işte aklıma takıldı stres yapıyorum muhtemelen ondan gelmiyor 🥺
HacerErdogan Cansu4401 Cansu4401 bende akşam yaptım 3 gebelik 1 düşük yaşadım ikinciye hamileyim sabahı akşamı yok yani testin zaten gebelik hormonu idrara yansıyor hemen
Koalaannesii_0610 HacerErdogan işte etrafımda olmaz diyenler oldu en iyisi buraya sormak dedim şükür cevaplrida o yönde aldım bilgisi olanlar aydınlattı 🥰
Koalaannesii_0610 Gltn inşallah canım haber ver olursan test yaparsan bnde merak ederim🥰 inşallah degizdir
mucizem_200921 Koalaannesii_0610 bende yapmıştım ne tek ne çift çıkmadı saatler sonra çıktığını farketim bence bi kan ver test bozuktur ben ikinci testimi gece 1 de yapmıştım çkmıştı
Gltn Koalaannesii_0610 canım tesr yaptım negatif çıktı dünde kan verdim onda da negatif hamile değilsin dedi ama hala hasta olmadım ne zaman olurum acaba valla
Koalaannesii_0610 Gltn Ay bn kan testi veremedim hala cenaze karıştı bizim ama dün tekraren eczaneden aldım geldim test yaptım negatif olsaydı çıkardı ya benimde
Gltn Koalaannesii_0610 başınız sağolsun sizinde olsa çıkardı illaki herkesde aynı sorun var bu ay gecikme ama biran önce olsun hepimizi çok korku yaşatıyor insana
Koalaannesii_0610 Gltn sağol canım mesajını yeni gördüm evet dün oldum ama öncesinde test yaptım baktım yine çıkmadı stresim tamamen gtti siz oldunuz mu