Kizlar başlıkta okuduğunuz gibi bugün beşinci günüm adetim gecikti dün akşam üzeri dayanamadım test aldım akşam yaptım 7 gibi ama tek çizgi silik filan da birşey çıkmadı yani akşam yaptığım için doğru sonuç vermez mi kizlr bu kadar gecikmeye yani çıkmaz mı içim içimi yiyor ya yarın olmazsa kan vericem ama yarına kadar kafam allak bullak