Koalaannesii_0610 Gltn sağol canım mesajını yeni gördüm evet dün oldum ama öncesinde test yaptım baktım yine çıkmadı stresim tamamen gtti siz oldunuz mu
Gltn Koalaannesii_0610 yok olmadım ben hala inşallah olurum da bende rahatlarım kan da verdim ya hamilelik yok ama insan diyor neden olmuyorum başka şeylerde geliyor akla
Koalaannesii_0610 Gltn yok canım gelmesin aklına öyle şeyler benim doğumdan sonra hiç düzensiz olmadım ilk kez başıma geldi normal yani hemşire stres hava şartları etkiler dedi inşallah olursun sende hemen
Gltn Koalaannesii_0610 Allah razı olsun inşallah ya bana demirin yüksek dedi bende araştırdım etkilerinde adet düzensizliği de yazıyor ama
Deletedmom_875 Ben akşam yapmıştım 6 gibiydi. Çift çizgi çıkmıştı direkt. Sanmiyorum yanlış çıkacağını
esraanurrr Koalaannesii_0610 ben birini gece 3’te birini öğleden sonra yapmıştım sonuç doğruydu sabah ya da akşam yapmakla alakası yok