Düzce merkezdeyim ve inşaat mühendisiyim. Binanız sağlamsa korkmayın bu kadar. 7 üzerinde bir deprem olmadıkça kolay kolay binalar yıkılmaz. Hangi mahalle, hangi müteahhitin yaptığı iş bilmiyorum ama Düzce de genel olara projeler ve denetimler iyi. Zaten fayın 2 ucu kırılmamıştı. Gölyaka ve Kaynaşlı. Gölyaka tarafını kırıldı bu depremde. Bir sondaki deprem Kaynaşlı-bolu da bekleniyor. Tabi ne zaman olur Allah bilir .