gokyuzums yaşadığım yerde çok fazla deprem oluyo çocuğum yokken o kadar çok korkuyordum benimde eşim vardiyayla çalışıyordu o evde yokken bi kaç kez deprem oldu hep dışarı çıktım eşim asker askeriyede kaldım resmen korkumdan hep o evden taşınmak tek yada 2 katlı bi yerse yaşamak istiyordum sonra hamile kaldım taşındık ama yine apartmanda yaşıyorum ara kat çok çok eski bi bina olmadığı için şuan daha iyiyim yine deprem oluyo bu kez çocuklarımı alıp hemen hayat üçgeni olabilecek yerlere saklanıyorum yinede çok korkuyorum çocuklarımın odaları var gece olur diye korkumdan çocuklarımı odalarında yatırmıyorum yetişemem diye gündüz zaten hep aynı odada olmak istiyorum