zeyelsena masallah saglıkla büyüsün bebeğiniz🙏🏼. Anne sütü de olsa 3.5 aylık bir bebek için bir beslenme rutini oluşturmanızın bence vakti gelmiş. Sonuçta siz verdikçe bebek alır, mideside gitgide genişler. Belki gazı olur, belki de acıktıgı için degil başka sıkıntıları oldugu için emmeye devam eder. Ben sizin yerinizde olsaydım bebegim emiyorsa ve kilo alımıda gayet yerindeyse üstüne bide sagıp biberonla vermezdim..kalkıp saat sınırlaması asla yapmadım. Ama çişli bez sayısından, bebegimin davranışlarından acıkıp acıkmadıgını anlardım. ayrıca yürünce, emekleyince o kilolar gidiyor diyen bir sürü annemiz var ama her cocuk icin bu gecerli olsaydı maalesef ülkemizde cocuklarımızda bu kadar obezite artışı görülmezdi.
Bence annesi olarak en doğrusunu siz bilir ve takibini doktorunuzla yapmanız da en doğrusu olur.