zeyelsena 1 ya da yarım saatten bir emerken nasıl süt kalıyor da sağlıyorsunuz? Sütünüz aşırı bol olmali. Ben de 6 ay sadece anne sütü verdim, oğlum sizin bebeğiniz gibi çok sık emerdi. Kilosu da boyu da normaldi. Ama asla sagacak kadar birikmezdi. Geceleri az emerse birikirdi onu sagardim ama vermezdim zaten benden emiyor, onu versem yine sütüm birikecek aynı döngü. Ama evet doktorlar anne sütü obez yapmaz diyor.