Bebeğim 3,5 aylık 7,5 kg sadece anne sütü ile besliyorum. Bazen emzirerek bazen de sağdığım sütü biberon ile vererek besliyorum. Kayınvalidem çocuk obez olacak 2 saatte bi besle öyle sürekli meme verilmez süt verilmez diyor. Kızım gece 2 saatte bir emip uyuyor gündüz uyanık olduğu saatlerde bazen yarım saatte bazen 1 saatte süt veriyorum içiyor. Tok olsa içmez diyorum, acıkıyor ki içiyor yani. Bebeğim ağlarken 2 saatin dolmasını beklemem mantıklı mı sizce? Görümcemin doktoru öyle demiş 2 saatte bir besle dediği için hep iki saatin dolmasını beklemişler. Onun çocuğu da öyle zayıf ki kilosu geriden geliyor, sürekli ağlıyor hiç susmuyor. Anne sütü kadar faydalı birşey yok, bi bebek için en mucizevi gıda. Bebeğim istediği zaman doya doya içsin istiyorum. Yanlış mı düşünüyorum?