livanurvealpinannesi61 eger bebeklik doneminde mama kullaniyorsaniz bundan dolayı fazla demis ve yonlendirmis olabilir. Cunku mamanin içeriğinde şeker ve mecburi olarak katkı maddeleri oldugu için fazla kullanılması durumunda kof kilo ve ileriki yaslarda da obeziteye sebep olabiliyor. Ama anne sutu alan bebege fazla dediyse yanlis cunku 3 doktor değiştik bi tanesi de kilosu fazla demedi. Yani anne sutu aldığını bilmeden dikkat edin diyen doktor oldu ama durumu açıklayınca aa tamam o zaman sıkıntı yok büyüdükçe atar kiloyu demisti. Zaten 3 bucuk yas 14 kilo seninki de baya atmis yani kilosunu. Ilk 6 ay hareketsiz oldukları için aldıkları kiloyu vucut tutuyor. Sonra ne kadar istesen de zar zor kilo aliyorlar zaten :)