EmineAyan G_ADAN perişan oldum yavrum ağladıkça içim gidiyo ama hastalığını öğrenip tedavi edilmesi gerekiyor. Ne yazıkki başka yolu yok. 😔 şiödi biraz daha sakinleşti sadece idrarını yaparken ağlıyor biraz
EmineAyan G_ADAN Dolven verdim öğlende, pek emmiyor zaten yavrum ağrısından. Zorla emzirmeye çalışıyorum bardağa sağıp kaşıkla verdim birazda. Şimdi biraz daldı uyudu gibi kalkınca yine vericem şuruptan, sabaha geçer inşallah 🤲🏻😔
Gmzcaglar EmineAyan benim kizim 3 aylik gecenlerde idrar ornegi verdim ama sonda takilarak degil cisini yaptigi uere yapiskanli poset takiliyor ve cis orada birikiyor 20 cc olda yetiyor neden sonda takiliyorki kucucuk bebege
EmineAyan Gmzcaglar poşet beze vs değiyor ya, sonda direk içeriden alınıyor, daha kesin sonuç bide kültür bakılacak o yüzden
EmineAyan [bilinmeyen] daha önce 2 kez poşetle verdik. Bugünde poşetle verdim. Sürekli bakteri çıkıyor testlerde. Doktor da sonda ile daha temiz örnek alıp kültür baktırmak istedi, mecburen sonda takıldı yani, beklememek için keyfi bi durum değil
Lolita EmineAyan geçer inşallah kuzum üzme kendini alkah şifa versin acısını azaltın kuzumun böyle tedavi yöntemlerini aslında teklif etmemeleri gerekir yaaa yazık...😢
EmineAyan [bilinmeyen] dayanamıyor yavrum 😔 şimdi daha iyi gibi sakinleşti birqz, sabaha geçer inşallah 🤲🏻
EmineAyan [bilinmeyen] poşet steril ama yapıştırdıkran sonra bezin içinde duruyor, 2-3 hatta 4 saat beklediğimiz bile oluyor. O süre zarfında dışarıdan kirlenebiliyor. Birde kültür bakılacağı için bu yöntem yapılmak zorunda kalındı maalesef 😔
TmyLina EmineAyan canım benim kızıma da taktılar 1 ay önce atlatamadığ bir idrar yolu enfeksiyonu vardı. Kolay kolay her doktor istemez dedi doçent benim miniğim de çok ağladı ciğerleri parçalanıyor insanın yarım cay kaşık calpol verdim ağrısını anca aldı. Sen de ver istersen inşallah iyi gelir
EmineAyan TmyLina öğlen dolven verdim, biraz önce de calpol verdim. Bi de ağrısından emmiyor hem aç hem canı yanıyo iyice ağlıyo. Şimdi zorla emziriyorum, yarım uyuyo gibi gözlerini aralıyo. Ne kadar sürdü bebeğinin bu ağrısı 😔
Ayaz0608 EmineAyan bizede öyle dedi aradı ilaç verdi gidip almıştım çok zor yaa küçücük bebekte olması
EmineAyan Ayseglsarebrk ağlamasını bi görsen yüreğin parçalanır 😥 gözünden yaş geliyor ilk defa ağlarken
Ayaz0608 EmineAyan düzeldi çok şükür bezinde hiç ıslaklık olmuyordu simdi doluyor bi de çoķ huzursuzdu o dönemde simdi sakinledi