SinemArasBoran hayır, torbalı tahlilde bakteri çıktı ama sondalı tahlilde üreme olmadı temiz çıktı yani.
İlk yapıldığı gün ağrısı oldu sadece sabah uyandığında herşey geçmişti. Hastaneden gelince Calpol ağrı kesici verdim ayaklarımda salladım sürekli sakinleştirmek için, sütümü sağıp verdim emerken hareket ettiği için ağrısı artıyordu çünkü.