EmineAyan Kızımın idrar yollarında enfeksiyon var. İdrar almak için sonda taktıkar, doktor biraz ağrısının olabileceğini söyledi. Ama kızım amansızca ağlıyor 😥 bu durumu yaşayan var mı, ne kadar sürede geçti Ağrısı
Helin EmineAyan canım benim kizimda kakasindan şüphelendikleri için takmayı teklif ettiler ben kabul etmedim o acıyı yasatamazdim ona sonra düzeldi zaten kakasi
deletedmom4842 EmineAyan Sezaryende kullanılan sonda mı? Başka sonda var mı bilmiyorum ama eğer oysa canı çok yanmıştır bana takılırken mahvolmuştum bebekler bizim gibi değil geçmiş olsun başka yolu yok muydu bunun sonda yerine?
Merveksr EmineAyan idrar yolu enfeksiyonu da çiş yaparken ağrı yapar belki ondanda ağlıyor olabilir çok geçmiş olsun
Esrelf EmineAyan idrar kültürü almak için mi yaptılar acaba? Bizde idrar örneği verdik ama böyle küçük bir poşet gibi birşeyi yapıştırmışlardı hemen çişini yaptı zaten. Allah şifa vErsin canım.
2prenses Canım bir bilgim yok ama inşallah geçer. Rabbim miniğime yardım etsin inşallah hemencik iyileşir 😘
Merveksr deletedmom4842 hamileyken böyle sizin gibi canı acıyanların yorumunu görmüştüm öyle korkuyordumki ama heyecandan mı artık bilmiyorum ben hiç hissetmedim bile ama doktor alttan muayane etti bikere ölüyordum resmen
umay1520 deletedmom4842 bana uyuştukdan sonra taktılar sondayı hiç acısını duymadım. Niye öyle yapmışlar ki size ya
Sedatasdan deletedmom4842 canım sondanında numarası var büyüklü küçük lü bida doğum yapacak olursan sen eczamedem 02 sini al onu kullandır
EmineAyan Merveksr ya sanırım çişini yapınca o sondanın yeri sızlıyor, daha çok ağlıyor. Ne zaman geçer bu 😥
Nscaslan34 EmineAyan uyutarak taksalardı hissetmedi acısından ziyade çocuklar dokununca korkuyor zaten acimadan psikolojik. Bnm sezeryan genel anestezi oldu doktor uyuduktan sonra taktırdı sondayı bana acımasın diye çıkarırken de acimadi takiliykende
Helin EmineAyan rabbim kimseyi çaresiz bırakmasın rabbim şifasını versin inşallah çabucak iyilessin kuzucun
EmineAyan Esrelf ya doğduğundan beri enfeksiyon çıkıyo hep bizde poşetle veriyoduk normalde. Ama hani o poşet bezine falan değiyor ya belki o yüzden bakteri çıkıyodır sondayla alırsak daha temiz ve net sonuç alırız dedi evet kültür bakmak için
Ayaz0608 EmineAyan geçmiş olsun canım benim oğlumda oldu ama erkek çocuğuna takmak daha kolay çiş yaparken surekli ağlıyordu largopen kullandık 10 gün simdi geçti şükür
EmineAyan Seri ilk takınca ağladı kucağıma aldım sakinleşti uyudu arabasında eve gelince uyandı bu saat oldu ara ara hep ağlıyo. İdrarını yaparken acıyo sanırım 😥
G_ADAN EmineAyan içim parçalandı okuyunca allahım şifa versin allahım biz dayanamıyoruz onlar nasıl dayanır canım yanlış anlama da ben olsam hayatta kabul etmezdim perişan olurdum kızımdan önce ben
EmineAyan G_ADAN perişan oldum yavrum ağladıkça içim gidiyo ama hastalığını öğrenip tedavi edilmesi gerekiyor. Ne yazıkki başka yolu yok. 😔 şiödi biraz daha sakinleşti sadece idrarını yaparken ağlıyor biraz
EmineAyan G_ADAN Dolven verdim öğlende, pek emmiyor zaten yavrum ağrısından. Zorla emzirmeye çalışıyorum bardağa sağıp kaşıkla verdim birazda. Şimdi biraz daldı uyudu gibi kalkınca yine vericem şuruptan, sabaha geçer inşallah 🤲🏻😔
Ayaz0608 EmineAyan bizede öyle dedi aradı ilaç verdi gidip almıştım çok zor yaa küçücük bebekte olması