Ozge0125 geçecek öncelikle bunu söylemek istedim 🥰 çoook zor bir kızım vardı . Kolik , gaz sancıları , kakasını bile 5 ay benim yardımımla silerken yaptı . Şimdi 16 aylık ve denediğim, kızımı rahatlatan herşeyi yazacağım . Öncelikle her alt açmada mutlaka masaj yapın, masajdan sonra bacaklarını karnına doğru bastırın . Her duşta kovaya bebeğinize uygun sıcaklıkta bir su doldurup ( karnını kaplayacak kadar ) bir süre içinde bekletin . Eğer kafasını rahat çevirebiliyorsa yüzüstü uyutun . Bakın bu çok önemli gaz ilaçları falan fasa fiso . Yüzüstü inanılmaz gaz çıkarıyor bebekler . Özellikle ayak baş parmaklarına masaj yapın direkt bağırsakları etkiliyormuş . Sab simplex ve kaleidon probiyotik mutlaka kullanın . Sab simplex bebekten bebeğe değişebilir ama probiyotik 5-6 ay mutlaka devam edin . Emziriyorsanız toz kimyonu sıcak suda bekletip kendiniz için . Çingene beşiği bizim için kurtarıcı oldu alışır diye korkmayın ilk 5 ay her şekilde salladığım kızım şimdi kendi yatağında pış pış ile uyuyor . Her emzirmeden sonra gaz çıkartın ne kadar uzun sürerse sürsün. Ilık havlu ayaklarına koyabilirsibiz yatarken . Umarım faydası olur yazdıklarımın . Şuna inanın kolik annesi olmak evet başlarda çok zor geliyor ancak ilerleyen zamanlar o kadar güzel ki 🥰 en zora alıştığımız için önünüzde ki hiçbir sıkıntısı sizi en başta ki kadar etkilemeyecek . Ve en güzel ilaç emin olun ki zaman bunların hiçbirisi kesin çözüm değil maalesef . Kolaylıklr dilerim sağlıkla büyütün