Ozge0125 benim kızım da kolikti şuan kolik olmayan bebek yok herhalde aşağı yukarı herkes aynı yollardan geçiyor malesef çok çok zor öncelikle Allah sabır versin,, bizim ki yaklaşık 5 buçuk aylıkken azalarak geçti. Sallanarak uyuyordu,hamak beşikte yattı bir süre, uyurken kolik müziği açıyorduk ( şuan bir yaşına yaklaştı hala kolik müziğiyle uyur onu kesemedik). Ama ilk 3 ay falan ne çektik elimizle battaniyede sallıyorduk saatlerce sadece öyle sakinleşiyordu. Zamanla düzeliyor yani illaki bol bol sabır ve güç diliyorum 🙏🏼🥹