Dilan6248 ben gerçekten sürekli ağlıyordum hiç mutlu değişdim psikolojim bitmişti. Bence bebek çok güzel bişey bi mucize ve böyle kötü hissediyor olmak beni bitiriyordu. Yaşadıklarınızı hepimiz yaşıyoruz siz instagram annelerine bakmayın. Geçiyor gerçekten geçiyor sadece zamanla geçiyor gün saymaya çalışın