kasimonbes Begumergun benim gobegim vardi zaten ama enteresan bir sekilde dogum sonrasi normal olan gobegimden biraz daha azaldi. Sezeryan yapip gobegini baklavaya ceviren kadinlar gordum cevremde. Tamamen 1 yil asker gibi disiplinli sekilde sporla gecer. O da zaten bebekle mümkün degil
mucizem3006 Begumergun bi ara spor yaptım yrüyüş yaptım korse tayt kullandım gitmiyor kabullenmek tek başka şansım yok😆😆😆
Hsngny Buketsavas Bende bende bütün kıyafetlerim duruyoru bir umut zayıflarım da giterim diye vermeye kıyamıyorum yenisini de alamıyorun 3-4 kıyafet le idare ediyorum 😄🤣
Aleynameva AselBebekveAnnesi bende öyle vallahi. İnsanlar anlatıyordu sezeryandan çıkınca sanki hiç doğurmamış gibi olunuyor derlerdi. Benim karnım yoktu ve aşırı kilo almıştım. Çok şükür diyip dilimizi ısıralım 😆
sudereyhan402 Begumergun korse taktınız mı aceba ben korse kullandım 1 ay da sezaryan göbek gitti. Sezaryandan çıktım 5 aylık hamile gibiydim çok kafama takıyordum göbeği mi korse ile gitti Benim göbek
Begumergun sudereyhan402 bende amelihattan sonra bi ara taktım ama hala var şuan aynı durum bende var 5 aylık hamile gibiyim
sudereyhan402 Begumergun bende doğumdan çıktım 5 aylık hamile gibiydim ağlıyordum bu göbek böyle mi kalacak diye korse taktım indi göbeğim şükür ki korse bol yürüyüş bol su spor tavsiyemdir
Laydaren Maalesef sporsuz geçebilecek bir şey değil. Genetik olarak bazıları doğumdan çıkar çıkmaz gidiyor ama kalanlar maalesef spor yapmak zorundalar
Laydaren Begumergun Günlük 12 dk vaktiniz yok mu ? Bence herkesin günde 12 dk vakti vardır. İstisnai durumlar, 1 dk zaman kalmayacak günler elbette olur. Ama bir yerden başlamak gerekir 😊
ceylanguller Begumergun bende buralarda bekliyim bana bi kaç kişi korse kullan dedi ama ne tür bi korse kast ettiler bilmiyorum
gigi6 Normal dogum yaptim, 48 kiloyla hamile kalip 63le dogurdum. Ona ragmen alt karnim gevsek. Icimizde insan buyutuyoruz, derimiz genisliyor. Takmayin bu kadar asiri bir sey yoksa..