İlk kızımda 54 kilo 1.68 boy ile hamile kaldım.70 le doğuma gittim 2 sene emzirdiğim için 62 kilolarda gezdim.spor vs yapmadım.Emzirme dönemi biter bitmez spor ve yemeğe dikkat ederek 4 ayda 54 kiloya geri geldim ve karnım bacaklarım incecik olmustu.15 aylık kızm var şuan onu da 70 le doğurmaya dikkat ettim 😁 61 kiloyum şu an emzirme bitince tekrar spor ve diyetle olacak bu iş.İnanın gidiyor kızlar kilo verdikçe karnınız zaten iniyor sporla da topluyor kendini ☺️