Begumergun vallahi benimki de duruyo 16 ay oldu bişey yapiyo musun dersen onu da yapmıyorum ama çok rahatsızım boyum kısa 156 kilom 70 göbeğim 6 aylık hamile gibi ve dikisin üzerine doğru sönmüş bı balon gibi sarkıyor nefret ediyorum bu görüntümden, eskiden de göbeğim vardi insülin direncim var benim,ama en azından o zakan göbeğimi içime çekince gidiyodu bu gitmiyo da napcam bilmiyorum emek harcamadan yemek olmuyo ama emek harcayacak enerjim de yok, diyetisyene de gittim kendin istemedikten sonra olmuyo olmuyo