pinorr Mihramerve cok ama cok gecmis olsun Rabbim sifalar versin tez vakitte insallah kac aylik bebek sevgili anne ..fitilde bulunamiyor😞oksuruk ve atesimi vardi
gurbettebirana453 Efem123 yaa bilmiyorum ama.bence iğne daha iyi ve daha etkili. Ben de yarın gidicem tekrar keşke bize de iğne verseydiler hem zaten antibiyotigi de içmiyor bizim ki
Kptnadm Yesimtzn benimde bebeğim 5 ay 20 günlük akşam burun akıntısı öksürük başladı hapşırmaya noldu anlamıyorum burnu tıkandı serumla açtık ama soğuk algınlığına mı yakalandı bilmiyorum dışarı da çıkmadık aslında ama
Keremikoo Covid bitti diye sevinen herkes 2 senelik pandemi sonrasi karsilastigi ilk mikropta nakavt oldu ben de dahil. Zayiflayan bagisikligi guclendirmek lazim galiba. Boyle mikropla hasir nesir ola ola aliscaz mi nedir. Yoksa bu kis boyle gececek gibi duruyor. Sarimsak bal limona sarildim multivitaminle de destekledim bakalim insallah atlatiriz diyorum buradaki onerilere de bakayim.
Keremikoo Bentuce25 2aylik bebege udi hindi yagidir baldir pekmezdir verilmez siz bol bol sarimsak bal limon yapip yiyin bebeginizi sutunuz varsa bol bol emzirin. Onun harici verilecek her ilaci doktorunuza danisin ya da o yazsin size nacizane tavsiyem
Elifffko simiyyy sarımsağı ezin veya rendeleyın üzerine bir kaşık bal birkaç damla limon sıkıp karıstırın. Bebeğiniz yerse ne âlâ
Baakpnr- Elifffko kızım 1 yaşında 1 kaşık baldan Zarar gelir mi acaba 10 aylıkken bir kaç kaşık vermıstkm alerji olmustu . Hasta degıl ama arada limon bal ve sarımsak kürü vermek istiyorum bu arada limon ve sarımsağa alerjisi yok
Meltemilena MelikeBade Merhaba direct nexus diye bir marka var mini buhar mak. Bende yeni aldım bebeğim için baya iyi. Fiyatı biraz yüksek ama indirimleri takip ederseniz uyguna alabilirsiniz
Kumsalbebek1 Elifdm çok geçmiş olsun birsey sorabilirmiyim ne gibi belirtiler vardı acaba benim kızımda 6 aylık 1 aydır geçmeyen hırıltı burun tikanikligi var birazda huzursuz doktora bir kez gotrudum sırtını dinledi ciğere gecmemis dedi sonrada goturmedim ciğere inip inmedigini nasıl anlarım acaba sizdeki belirtiler neydi ateş felan varmiydi
Elifdm Kumsalbebek1 ben 3 ayrı doktora götürdüm 3üde ciğere geçmemiş dedi sırtını dinleyip ve 4 günün sonunda çocuğumun ciğerleri mahvolmuş durumda iyi ki başka doktora getirmişim bugünde burdayız çocuk zatürre + influenza + rsv oldu gittiğiniz doktora test yapması için israrcı olun
Mevacanimkizim Yesimtzn 2 yaşında kızım geçen hafta hastaydı onu atlattık ama kaşıntı illetini ailecek atlatamiyoruz ne kremler kullandık hergun evi sirkeli suyla silmekten canım cikiyo 4 aydır böyleyiz heryerimiz yara içinde kayinvalidemler kendi annemler onlarda da başlamış akrabalarda falanda varmış görüştük bulaştı desek uzağa taşındık 4 aydır gelip gitme olmadı özelde dr a gittik uyuz dedi cildiyeye gittik uyuz değil mevsimsel egzama dedi öncesinde kremler şuruplar verdi 1 ay kullandık geçmedi tekrar gittik uyuz için eczanede hazırlanan kremden verdi aldık hiç fayda etmedi hazırlama kremin bitanesi 350 TL biz üç kişiyiz ne paralar gitti ilaçlara dedik sağlık olsun yeterki kurtulalım ama yok fayda etmiyor geçmiyor ne yapicaz bilmiyorum gece kasintidan uyuyamiyoruz şuan bile kaşıntıya uyandım geri uyuyamadım. Rabbim tüm hastalara şifa versin dermansız dert vermesin bitsin artık bu illet hastalıklar yorulduk 😔
muhendisanne1 Mevacanimkizim önceki postlarda uyuz ile alakası çözüm yöntemleri vardı postları bi karıştırın izsterseniz uyuz diye bi salgında var malesef
Burcubuse26 Mevacanimkizim çok geçmiş olsun 😒😒😒😒 ya işe yararmı bilmiyorum benim kızımın yüzünde egzama olmuştu 2 aylıkken başladı neler kullandık geçmedi geceleri kaşır kanatırdı en son birisi bize bir krem önerdi artık onlamı geçti geçecekmiydi bilmiyorum ama çok iyi geldi 1 yaşında şuan geçti kaşıntıya falanda baya iyi geliyordu bioderma atodermi intensive baume yani bi deneyin inşallah işe yarar kortzon kullanıyorduk geri tekrarlıyordu neler kullanmadıkki hala kıyafetlerini çift duruluyorum dikkat ediyorum sıcak pek sevmiyor egzama geçti şükür ama kızarınca falan hemen by kremi sürerim çok geçmiş olsun 🙏
muhendisanne1 MelikeBade fiyat performans ürünü istiyorsanız sinbonun soğuk buhar makinesini öneririm 500 ₺ ye aldım trendyoldan , öksürük problemi varsa da hakiki ardıç yağı damlatın buhar makinesine sabaha öksürüksüz uyanır Allah’ın izniyle
Mevacanimkizim muhendisanne1 çok araştırdım hep aynı şeyler Dr da aynılarını dedi yaptım cikardiginiz kıyafetleri çöp poşetine koyup 3-4 gün bekletin dedi yaptım sirkeli suyla yıkayın dedi yıkadım afedersiniz iç çamaşırlarin kadar hepsini ayrı ayrı sirkeli suyla yıkadım ütü yapın dedi yaptım hergun sabah akşam evi sirkeli suyla sildim kızımın dokunduğu bizim dokundugumuz yerleri koltukları siliyorum nevresimleri 2 günde bir degistirip yüksek derecede yıkıyorum bunlar hep uyuz için uygulanan şeylermis geçmiyor en son Dr a gitmemizde uyuz değil dedi uyuz tedavisinde kullanan kremlerden de vermişti geçmeyince öyle dedi valla bilmiyorum tükendim artık şimdi başka bı krem aldık onu kullanıyoruz acayip kokuyor 🤦🏼♀️ fayda etsinde inşallah 🤲
Birbilgehanannesi tiredmom_ kesinlikle biz de öyle 4 buçuk aylık oğlum, durduk yere virüs geldi babamızdan eve. İki haftadır çektik sonunda bebişimizde kaptı ve kaç gecedir Burun tıkanıklığı, öksürük, hafif ateş mafediyor yavrumu. Bitmeyecek gibi acayip bir çile ya 😪
Asi_123 tirtilinannesii adres yazarmısınız, ALLAH şifa versin inşALLAH ALLAH yar ve yardımcınız olsun
tirtilinannesii Asi_123 Asi_123 Amin allah razı olsun 🙏🏻Ürün 2.el vs giysi gönderecekseniz Ürünlerinizi gönderebileceğiniz adres: Bestelsiz Mah.Seyitnizam Cad. 114-C Delfino Cafe Zeytinburnu/İstanbul Kermes adresi: telsiz mah. 85/3 sok. No:27 Elazığ kömürhan dayanışma derneği Zeytinburnu istanbul sma_egeportakal valilik izinlidir 🍀🙏🏻