mihrosum Bız ailecek hastalandık ve an itibariyle kızada bulastı. Aksam uzerı halsızdı 2 3 kere de oksurdu. Ama cocugunyatrdım atesı cıktı oksuruguu arttı,halı hıc yok ınlıyor yavrum. Sabah cocuk druna gıdıxez. Ne iyi gelir arkdaslar
Isteboylebisey mihrosum ne kadarlık bebeğiniz. Emziriyorsaniz eğer bol bol emsin uyusun ateşi 37 buçuğu bulunca calpol verin bir anda yükselir dedi doktor ihmal etme dedi. Udi hindi yağı icirebilirsin yarim çay kaşığı
Elif03efe Nzlm_E evet ben denedim çok iyi geldi ev kebapçı dükkanı gibi koktu😁 ama oğlumun burnu açıldı o gece hiç uyanmadan yatmıştı
Isteboylebisey atesvesu yarım çay kaşığı sabah akşam antibiyotik gibi kullanılır. Ben öyle kullanıyorum
Isteboylebisey Nzlm_E ben denedim çok iyi geldi baş ucuna yakın koydum başını da yukselttim yastık koydum yastığına da coldmix damlattim yakasına da. Öyle rahat uyudu
Isteboylebisey Elif03efe sarımsağı doğrayıp cezvede kaynatın suyunu icirin c vitamini alsin nar suyu sikin portakal sikin mandalina vs. Tarhanasina sarımsak atın yesin bağışıklığı güçlenir. Pekmez bal yedirin. Ben hemen öyle yapıyorum şüphelenince
dilorasahin 0706almila ilk defa duydum vallahi işe yarıyorsa denerim çünkü çok ilerlememiş daha da ilerlemez inşallah bebeklerimiz hasta olmasın 🙏🏻
ozturkkvs Yesimtzn çocuklar da rsv yetişkinler de domuz gribi suan zirve yapmış durumda hastanelerin çocuk bölümleri dökülüyor resmen kuyruk gece yarısı bile Allah yardımcımız olsun
Mihramerve Sabriyecankaya1 nasıl kullanıyorsunuz 3 aylık bebeğim var 1 haftadır öksürük ve hırıltı var
Mihramerve pinorr doktor bize klamer 125g verdi baya bir eczane gezdik en son birinde bulduk depolarda da kalmamış öyle dediler
pinorr Mihramerve cok ama cok gecmis olsun Rabbim sifalar versin tez vakitte insallah kac aylik bebek sevgili anne ..fitilde bulunamiyor😞oksuruk ve atesimi vardi
Hazber Yesimtzn iki gundür hastanelerldeyiz gercekten az once bende bunu dusunuyordum serum hava verdiler bebrgime yeni eve geldik kuru oksuruk burun akintisi agrisi var salgin varmis daha 9 aylik o öksurdukce benim icim gudiyor biraz once bitse şu hastaliklar ya🤦♀️
Emirin_Annesi02 tiredmom_ benimki 5 aylığın başlarında oldu. Doktoru ilaç vermedi küçük diye. Bol bol emzir dedi ama ben yine de ılık su da verdim çünkü genzi de doluydu. Balgam çıkarıyor onu atamayıp yuttuğu için kaç gece kustu . Ateş olmadı şükür. Büyük oğlumda 2 gün oldu ve geçmedi. Şimdi sadece geceleri öksürüğü var büyük oğlumun. Uyumadan önce şurup veriyorum mecbur.
arascinar3475 Yesimtzn bugun okudugum bi haberde yurt disindan geldigini 2 yasnda bir cocugun yogun bakmda oldugunu ogrendim
gurbettebirana453 Efem123 yaa bilmiyorum ama.bence iğne daha iyi ve daha etkili. Ben de yarın gidicem tekrar keşke bize de iğne verseydiler hem zaten antibiyotigi de içmiyor bizim ki
1blog_meselesi MelikeBade benim kullandığım instada blog hesabımda da sürekli önerdiğim bir ürün var. Hem doktorlar öneriyor hem daha uygun
Luna_woman Yesimtzn Bizim de Cuma günü hafif aniden boğaz ağrısı ile başladı dünden itibaren de öksürük ve burun akıntısı. Koca karı ilaçları bile isyanda bu salgına artık!
Keremikoo Bentuce25 2aylik bebege udi hindi yagidir baldir pekmezdir verilmez siz bol bol sarimsak bal limon yapip yiyin bebeginizi sutunuz varsa bol bol emzirin. Onun harici verilecek her ilaci doktorunuza danisin ya da o yazsin size nacizane tavsiyem
tektanem Bentuce25 evet günde iki damla şekilde verebilirsiniz ben 4 ayında başladım ama aldığım sayfa 40 günlükten itibaren kullanabilrsiniz demişti