Sahrabalam 2 yaşında benim oğlum.Umca başlamıştım hemen bir de udi hindi yağı.Ihlamur falan içirdim ateş vs olmadı zaten biz de hiç.Balık yağı kullanıyorum zaten.Çorbalarına ev yapımı elma sirkesi katıyordum doktoru demişti.Yoğurt,kefir bunlarla süreci ilerlemeden rahatça atlattım.Burnu tıkanmıştı rahatlasın diye 2 gece nebilizatöre serum fizyolojik koyup hava verdim daha rahat oldu öyle.