2 gündür benim kızımın da ateşi 39-40,4 arası. Doktora götürdüm faranjit dedi. Ateş düşürücü ve antibiotik yazdı. Ateşi sürekli yükseliyor düşmüyor. Alt komşumun bebeği de domuz gribi olmuş. Zorda kalınca fitil atıyordum, dünden beri gezmediğim eczane kalmadı. Yok piyasada ilaç kalmamış.