tiredmom_ Yesimtzn oğlum 3 aylık. Hiçbir yere çıkmadığımiz halde babamız grip getirdi. Önce bana sonra oğluna bulaştırdı. Ateşlendi üç gece perişan oldum. Burnu tıkandı şimdi de öksürük kaldı… 😢 Ne kullanacağımi da bilmiyorum
TwinMom- tiredmom_ Bİzimde öyleydi. Direk günde 7-8 defa serum fizyolojik ile burun temizliği ve buhar makinesi . En iyisi . Bize ilaç vermedi doktorumuz bunlar yeterli dedi
fatmaozfenselvili tiredmom_ Canım benim oğlumda kaç gündür öksürüyodu öncesinde gripti. Bugün annem geldi balı aldı 2 kaşık kadar isıtti biraz hem sırtını hem göğsünü yağladı üstüne de bezle kapattık bide tereyag pekmez limon karışımı icirdim çok şükür öyle oksurmedi. öksürük bitene kadar bu bal olayını ve pekmezi yap dedi banada. Şimdiden herkese geçmiş olsun inşallah sizde faydasını görürsünüz 😊
Deletedmom_32 Yesimtzn her gün aynı şeyi düşünüyorum kafayı yemek üzereyim 10 gündür hastayız geçmiyor iki gün iyi oluyo 5 gün hasta
Efem123 gurbettebirana453 bugün götürdük iğne verdiler iğnenin bı zararı olurmu acaba ya bilmiyorum hiç
Defnemhuzurum Yesimtzn 5 gündür çocuğum hasta dün gece acile gittik adım atacak yer yoktu valla Perişan haldeyiz Rabbim cümlesine şifalar versin inşallah
Tummytime meltmsenturk sarımsak cocuklarda yanık yapabiliyor dikkat edin bir çok çocuk bı şekilde yara aldı haberlerede cıktı .
aylanin_annesi Devletin bu işe el koyması gerek okullarda salgın var ve bu durum herkesi tetikliyor evde cocuklu bebeklere kadar sıkıntı oluyor okulların kapanması gerek salgını önlemek için eczanelerde bile ilaç kalmamış ya Hepimize geçmiş olsun🙏
Rika aylanin_annesi okullari kapatsalar avm ye dolar insanlar. Yine salgin onlenemez. Asil sorun ilac sikintisi
Deryaaaaaaaq1 Yesimtzn bizimde öyle valla daha 5 aylık oğlum öksürük burun akıntısı var uyuyamıyor da eşimde çalışıyor geç saatler de geliyor çok zor 😓
Sabriyecankaya1 atesvesu ben dogdudundan beri kullanıyorum şuan 2 ayligiz hala daha huysuzlandiginda veriyorum bayaa işe yarıyor
Mihramerve Sabriyecankaya1 nasıl kullanıyorsunuz 3 aylık bebeğim var 1 haftadır öksürük ve hırıltı var
Annesizanne Yesimtzn benimde kızım hastalandı 1 hafta onunla uğraştım şimdi de küçük bebeğim hastalandı 10 gün kadar buhar vericem bronşit öksürük çok kötü ya kırdı geçirdi bizi 😤
gurbettebirana453 Efem123 Allah Allah doktor bize hiç ilaç vermedi iki doktora da sordum vermediler 5 gündür ateş 39 mahvolduk ya
tektanem Bir_anneee bebeklerde 2 damla veriliyo biraz fazla olur bende 4 ayından beri kullanıyorum günlük iki damla veriyodum hasta olduğunda iki damladan üç kere kullanabilirsiniz ama gün içinde
kasimonbes Yesimtzn 27 gunluguz ve disari cikmak bile istemiyorum bu hastaliklardan dolayi. Bir de uyuz salgini baslamis. 3 cesit virus var diyorlar yani su kisi atlatsak sukredicem :( evde de kala kala beyin artik error veriyor
xSarelle tektanem udi hindi mi 2 damla kullanılıyor? Ne için acaba. Benimkinde de balgam ateş öksürük var.5,5 aylık bebeğim. Ne yapcam bilmiyorum
Kbrbisi28 Cidden salgin var babam yeni domuz gribi atlatti ondan sonra kardeslerim ve cocuklarida ayni sekilde oldu ustune birde ikizimin oglu rota viruse yakalandi biz o yuzden dikkat etmeye calisiyoeuz aciller hep doluymus bilhassa cocuklar varmis hep
Hacoks Kbrbisi28 domuz gribinde belirtiler neydi birde cocuklariniza rota aşısı yaptirmismiydiniz bizde hastayiz eşimle domuz gribi gibi düşünüyoruz doktorlar birşey demiyor salgin diyip serum verip eve gönderiyorlar 3 aylık bebegim var ona geçmesinden cok korkuyorum
Sarelifhanm Yesimtzn malesef herseyı denedım bende ama ıyılesmedı yaklasık 10 gundur hasta kızım cıgerlerıne ınmıs sabah aksam hava alıyoruz Allah bebeklerımıze sofa versın
TwinMom- MelikeBade weewell aldım ben 3 aylık ikizlerime. Çok memnunum her gece açıyorum. Ama en iyisi nebulizatör bence. Direk burna temas etse iyi olurdu nebulizatör alın