Yahu bu nolacak böyle değişik bir salgın bu bir türlü bitmiyor . Tam geçti diyorum tekrar başlıyor . 1 yaşında bebeğim ateşlendi şimdi 4 yaşında abisine geçti.Haberleri de izleyemiyorum ama bu konuda ben hiç birşey göremiyorum. Aciller dolu diyorlar. Korkumdan hastaneye de gidemiyorum evde sağlık hizmeti alıyorum . Artık ne maddi ne manevi gücüm kalmadı.