alimeninannesi Yeni doğum yapmıştır muhtemelen ilk zamanlar benimde çok aşırı gelirdi buzluğa atmadığım için çöpe giden çok olmuştu ne yazık ki 😑 Ama zamanla bebeğin ihtiyacı kadar oluyor, azalıyor diye biliyorum bende öyle oldu. Genetikle alakalımıdır bilmiyorum ama ablamda da hiç süt yoktu mesela ben çok varken 🤷🏼♀️ Bence kafaya takmamak, takıntı yapmamakla alakalı. Ben doğumdan önce bu konuyu hiç düşünmedim, mama karşıtı da değildim. Ne olursa olsun modundaydım ben ona bağlıyorum bence en büyük etken stres bu konuda. Böyle bir şey yayınlamakta aşırı saçmaymış ama 😝