Dondurmalikahve alimeninannesi Ailecek doyar bunlarla bu kadar süte gerek yok ama bende anne sütü ile besledim bunun çeyreği yoktu 😂
Stardust1 alimeninannesi Ben TikTok kullanmıyorum, sevmiyorum da yinede saçma geldi bana bu paylaşım 😂 ama normal yani olabiliyor böyle
alimeninannesi Stardust1 ben işim gereği kullanıyorum sosyal medya işim olduğu için ne takip ederseniz o çıkıyor o varoş kesim çıkmıyor yani bu haberlerde duyduğumuz😁 zevkler renkler diyorum 🤷🏼♀️😃
MatmazelDeniz alimeninannesi bnde gormustum bu kadini yabancıydı vallh bnde cok sasrmistim rengide bi degisik ilk basta boza oldugunu sanmistim😂 ama hic imrenmedim acikcasi bebegim 19 aylik hala emziriyorum yetiyor şükür.
alimeninannesi MatmazelDeniz nedense yurtdışında daha çok var ırkla alakalı sanırım😄 evet sarı gibi dimi böyle bende öyle gördüm. Önemli olan yetmesi zaten keşke benim kız da bırakmasaydı 🥲
gb_tmbs alimeninannesi bence sağdıkları sütleri birleştiriyorlar normal değil bu kadar süt anacım elektrikli pompa bir de bebek gibi boşaltıyor göğüsleri ne kadar sağarsa o kadar çoğalıyor diye düşünüyorum 3üz bebekleri emziren anneler gibi düşünelim göğüs boşaldıkça yenisi geliyor
alimeninannesi gb_tmbs Yok canım o bir sürahi zaten bir sağımdan değil bi kaç sağımdan. Aşırı süt üretimleri var normal bizler gibi değil yani.
Uffsananebeslk 3yasakadarsifirekran Bende gittiği yere kadar işte. Süt olsun diye yediğim içtiğim sadece kilo yapıyor gibi geliyor zamanla belli olacakx
Birbebekkkbircicek 14 aydır sağan fedakar anne ben 🥲 ilk zaman 8. Aya kadar güde 1 kg sütüm olurdu şu an 17 aylık 350 anca çıkıyor sapmaktan vazgeçmicem yeterki en az 2 yaşa kadar alsın istiyorum 🥲🥲🥲 keşke hala çok sütüm olsaydı
3yasakadarsifirekran Uffsananebeslk bende çok yedim hep tatlıya abandım sonra camış gibi oldum . Doğum yaptığımda 73 kgya düşmüştüm sonra 76 ya çıktım diyetisyene gittim emzirme bitince