alimeninannesi aynen, az mı emdi acaba keşke daha çok emseydi gibi düşünceler ara ara geliyor aklıma ama ben çok uğraştım ona rağmen olmadıysa demek ki zorlamamak lazım. Ve evet duygusalız gerçekten de. Ben emzirmeyi çok severdim ve ilk 6 ay çok güzel emdi yavrum, şöyle düşünüyorum da tam 6 ay boyunca aralıksız 2 saate bir emdi, uykusunda sanki alarm kurulmuş gibi emdikten tam iki saat sonra tekrar uyanıyordu yeniden emmek için. 4 saat sonra emzirdiğim o koca 6 ayda sadece 2 kere oldu, kilo alımı da iyiydi sütüm de yarıyordu. Ne diyelim inşallah yetmiştir o yavruma.