Colahusu benim de bebeğim 2 aylık. Dün 6 saat uyudu uyanmadı. Ben 6. Saatin sonunda artık kendim emzirdim. Arkadaşımın doktoru 2 aylıkken gece 6 saat bekleyebilirsniz demiş. Ben de o uyanmayınca ellemedim açıkçası. Çevremdekiler artık büyüdü, uyku da beslenmek kadar önemli, acıkırsa uyanır uyandırma diyor. Ben de uyandırmadım